dimarts, 16 de febrer del 2016

El diari de Lola: La meva adopció





tinença responsable d'animalsHola amics de Curecan,

 

Avui us parlaré del dia que vaig ser adoptada...

La Belén va estar venint alguns dies a veurem al CAAD Maresme. Estava una estoneta amb mi i després marxava. Així jo m'anava habituant a ella i no se'm va fer estrany quan...

El dia 15 d’octubre em va agafar i em va fer un bon bany... Als gats en realitat no ens agrada molt que ens banyin, però la veritat que a mi em va sentar molt bé, després em van eixugar als cabells i em van ficar a un transportin amb un coixí de color taronja molt tove...que feia una olor que em feia estar tranquil·la...
 


Vàrem agafar el cotxe, on hi havia un munt de cosetes per mi... i cap a casa!

Em vaig marejar una miqueta al cotxe, així que la dutxa que em van fer no va servir de molt...
treball d'educació en teràpia assistida en animals


Quan vaig arribar a casa, vaig estar explorant-ho tot... La Belén em va explicar que em quedaria uns dies amb la Miriam fins que estigués bona del tot. Sembla que tindré altres companys a casa i he d’estar totalment recuperada per no encomanar-los res...

La veritat és que la Míriam m’agrada molt, sembla que estaré molt bé amb ella...

Podeu veure un vídeo del meu primer dia a casa clicant aquí, ja veureu que sóc una gateta molt eixerida... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada